Nog een verslag uit Sri Lanka....Op de laatste dagen nog even een aantal bezoeken afhandelen. We hebben vandaag het gezin van de lasser bezocht. Het laatste bezoek voor hen. Het huis van dit gezin ziet er nu goed uit. En we hebben hen ook verteld dat dit laatste keer was dat we langs kwamen. Weer een project afgesloten.

Bij dit gezin was wat Priya de eye operated lady noemt. We hebben haar al eens geholpen met een staar operatie. Mw. is nu net geopereerd aan haar keel. Zij heeft kanker. Binnenkort hoort ze of de operatie voldoende was om te genezen. Haar willen we ook nog voordragen om voor haar en haar man en dochter een keuken te laten bouwen. De foto's kan ik nu nog niet mee sturen maar dat ziet er erg slecht uit. Ze heeft nu een voedselpakket gekregen.

Toen hebben we Anushika met haar moeder en opa opgepikt bij het station. Voor haar waren er 3 nieuwe oplaadbare batterijen. Deze zijn gesponsord door mijn reisgenoten. Ze konden dan ook meteen zien naar wie het toe gaat en dat er geen strijkstok aan hangt. Morgen zullen we het laatste bezoek afleggen want dat gezin was vandaag niet thuis.

Geplaatst op 2014-10-04 22:32:04