Nieuwe batterijen voor het hoorapparaat van Anushika

De kinderen van de Eben Haëzerschool in Ureterp hebben in april een sponsorloop gehouden. Het geld dat ze daarmee hebben opgehaald is geschonken aan onze stichting Sajith. Tijdens de laatste vakantie in Sri Lanka hebben we dit geld weer goed kunnen besteden aan diverse grote en kleine projecten.

Allereerst hebben we Anushika geholpen. Dit meisje heeft een aantal jaren geleden hoorimplantaten gekregen. Voor deze implantaten heeft ze eens per twee jaar nieuwe, speciaal oplaadbare batterijen voor nodig. Deze aanschaf is voor haar ouders erg duur. Ze kunnen namelijk net in hun levensonderhoud voorzien. We zijn daarom blij dat we Anushika ook dit jaar weer nieuwe batterijen hebben kunnen geven.

Ook troffen we een jongetje dat ook zo'n operatie nodig heeft. Zijn ouders sparen daar al een hele tijd voor. We hebben besloten om hem een donatie te geven, zodat de operatie sneller plaats kan vinden.

Geplaatst op 2019-11-25 00:00:00